دکوراسیون و طراحی چیدمان داخلی آرایشگاههای زنانه

در بسیاری از موارد موفقیت یک آرایشگاه بیش از آنکه مدیون هنر و کار آرایشگر باشند، مدیون فضای زیبا و رویایی آن سالن زیباییست.
در طراحی آرایشگاه زنانه, استفاده از وسایل لوکس و مدرن علاوه بر زیبایی اهمیت ویژه ای دارد. هماهنگی و تناسب وسایل داخل آرایشگاه با فضای آرایشگاه موجب زیبایی بیشتر آرایشگاه زنانه می شود و افراد در آن احساس آرامش می کنند.


آرایشگاه رضایی


استفاده مناسب از رنگها در دکوراسیون آرایشگاه

در طراحی سالن های آرایش و زیبایی مهمترین نکته استفاده مناسب و بجا از رنگ هاست. معمولا تلفیق ۲ رنگ سفید و صورتی یا سفید و بنفش، زیبایی خاصی به این فضا می بخشد. اما چرا رنگ صورتی؟ دلیل این امر کاملا واضح و مشخص است. رنگ صورتی پر نفوذترین و جذاب ترین رنگ در بین تمامی رنگ های مورد علاقه بانوان است.

رنگ  سفید طلایی مخصوص سالن های لاکچری

استفاده از رنگ بندی روشن ، کار شما را برای تمیز کردن سالن زیبایی بیشتر از سایر رنگ ها به زحمت می اندازد اما مزایای زیادی نیز به همراه دارد . رنگ های روشن به فضا، شادی می بخشند و در بلند مدت باعث خستگی و کسلی کارکنان نمی شوند .

هم سادگی و هم تجملات !!! در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه فوق از صندلی ، میز و وسایل مدرن در کنار دیوار هایی از سبک کلاسیک مشاهده می کنیم . این موضوع در رنگ ها نیز قابل مشاهده است . رنگ طلایی که نمادی از سبک کلاسیک و پر ذرق و برق است و رنگ سفید که مدرنیته را فریاد می زند .

آرایشگاه زنانه به سبک مدرن

استفاده از لوستر های کریستالی ، جلوه زیبایی به دکوراسیون آرایشگاه بخشیده است .

قرارداد عروس یوتاب


ایجاد یک فضای انتظار مجلل ، تاثیر بسیار زیادی در گذر زمان و همچنین جذب مشتریان دارد .تیم طراحی سبک مدرن تمامی اتدها و طرح های نهایی را برپایه علم روانشناختی برای جذب هر چه بیشتر مشتریان از یک سو ویکنواخت نشدن محیط برای پرسنل از سوی دیگرنهانیده است تا خاص بودن سالن زیبایی  و محیط شما همیشگی باشد.


سالن انتظار

اتاق انتظار مشتری

سالن زیبایی

برای مشاوره و درخواست با ما تماس بگیرید

                                02122537199

                                 09195785625

                                  09122957078